Monday, May 18, 2009

Jealousy - Staring at Aish




It has been long time since I wrote any blogs. But today I was tempted to write about jealousy. A topic that could generate a lot of controversy. So instead of doing any writing I thought that I would let this picture do the talking.

Who said a picture is worth a thousand words? Its absolutely lot more than that...lol

*** Pic with make up

50 comments:

Jeya said...

idiot

Anonymous said...

The face tell all the story. I wonder what she is thinking.....?

sayanthan said...

who is jealous?

sayanthan said...

who is the idiot btw way?

Anonymous said...

Hey Saya...

How is this pretty girl that looks at the computer screen..?

sayanthan said...

Mr. Anonymous.....pretty girl?? u mean Aish right?

Anonymous said...

Why you have a doubt on that?

Vimalaharan said...

Hi Saayaa,

It is a good point. Vani Akka usually stares at the Aish Aunties picture each day. A Soothsayer told Akka to practice this everyday so that she can turn to Aish Aunty. 20 years practice may result in successful results.

I afraid it may have some side-effects.

regards,
vimal

Anonymous said...

No I meant the other girl of course

Anonymous said...

what u mean by other girl. i only see one girl in the wallpaper

sayanthan said...

vimal.... I am really concerned about u.. ure programs r never going to get released to production any more..lol


btw... I see a clan of Anonymous comments....defending someone..lol

Anonymous said...

I dont think Jeyavani is jealous!! But, Jeyavani, why r u stayaring at a blank monitor??

Vimalaharan said...

Yes Saayaa.. There is an anonymous guy, who is blindly putting comments. That person should check the Picture before putting any comments. This is not a good practice.

Note: I declare that I put the comments purely considering her as my Akka. I pray good that she is a good professional :D

Anonymous said...

Yes, she is a very good professional

JK said...

Why there is a mirror instead of monitor ????

NB : She asked me to put this comment !

Vimalaharan said...

Hi JK,

How much you were paid to put that stupid comment.

I am also ready to say yes to your lie..

Tell me, I need some money these days
;)

JK said...

Its a free of service Vimal ..
BTW the blog owner informed me that there was a suicide attempt by aish after reading my comment. So I am compelled to withdraw the previous comment

Jeya said...

I don't worry about what u guys writing ...!!

Aish know the truth of the world....
She is an intelligent lady ... and me too .... ;)

sayanthan said...

Plz plz stop this comparison with Aish....I dont know what she would do..:(

sayanthan said...

i am being threatened.. I might remove this blog or atleast the picture v soon..lol

Jeya said...

I have sent this link to High authorities ....(Appa, rishi) ... sayanthan be ready ..!!!

JK said...

Oops, Just to declare that, some anonymous user added some comments with my name .. I JK, express no views of this blog entry, and I have no knowledge of who ever been in the photo

Yours Truly,
JK

Jeya said...

oh really JK.....!!!

Jeya said...

hey sayanthan, Put the original foto ....

sayanthan said...

please check the new pics folks...lol

yaalini said...

எப்போ இருந்து ஐஸ் விசிறி ?

sayanthan said...

i am thinking of reverting back to the original pic.... plz vote...lol

Vimalaharan said...

Hi Yaalini Akka,

Your brother met a girl, who is exactly look like Aishwarya. Later his manners changed. Yes.. that girl is from 5th floor of our building. These days he is getting lot of phone calls as well :( . Do you know, that he is no more fan of the Simran. He became a fan of Aishwarya Rai Bachchan after that incident. He doesn't want to see anybody keeping the Aishwarya's pictures. whenever he sees Aishwarya's picture he will get angry. That is what happened to Vani akka. That poor girl put the Aishwarya rai's picture as the Wallpaper and suffering.


Note: Vani Akka, i hope you will not make a complaint on poor Vimal anymore

regards,
vimal

Jeya said...

My Dearest Thambi Vimal,
Thanks a lot for telling the truth..!!

JK said...

Vimal good that u mentioned it .. Just now I deleted aish's wall paper from my laptop !

Saya, Please forgive this poor girl this time .. She will remove it in time !

Rosh said...

Very nice picture Sayanthan... Looks just like you... :-) I vote you keep it, and you're excused to stare at Aish lol

sayanthan said...

the tide seems to be turning against me this time....lol

JK , Vimal is a release around the corner?

Rosh....seems that u r interested in a post about u v soon..lol

Rosh said...

Haha Saya... try it... I will surely blackmail you lol

Btw... who is this girl on the 5th floor? :P So she looks like Aish??

yaalini said...

Hi Vimal Thambi,

Thanks so much for the info....:)

Keep me in the loop with latest updates.

Interesting all this time somebody was telling Aish is ugly....

sayanthan said...

hayoo hayoo...look who the detective is and who the informant is..totally jobless..

Vimal it seems u can start writing novels and there will b few insane people willing to read them..

Roshini wake up from ure dream....black mailing me.hehe good joke..u need to b born again to even think about doing something like that..

Jeya said...

hey saya,
is it that girl u showed me in the morning ???
long hair , big blinking eyes .....
??

sayanthan said...

vanks.....please note that even if i am interested in someone u will be one of the last people to know it...lol

so there is no such possibility of me howing u someone and its another big lie from the monky.

Jeya said...

everything ok ..... i know u r lying now....
its a symptom of starting to love someone...!!
i can see an Olivaddam in ur face nowadays ...!!!

Vimalaharan said...

Hi Saayaa,

Please don't get excited..

Don't get angry..

Truth hurts..

What to do :D

Aishshhh said...

Sayooo !

Its the time we disclose our secrets .. Shall we give a party to all .. We can invite JK too :)

Loving Aishhhhhhh

JK said...

Hi Sayanthan,

Better you revert back the image. Now I find it difficult to identify who is staring at Aish !

sayanthan said...

Aish ... I am pretty sorry, although u r interested in me ..I am not interested in you...rofl

btw I think u may want to try ure luck with JK...or even with Vimal...lol


JK..... anna seems that u have a release around the corner and having some ice for QA head..lol

yaalini said...

o.... saya...

Don't cheat ..

பெண் பாவம் பொல்லாதது .. :(

Vimalaharan said...

Hi Saayaa,
Does Abishek Bachchan know that u hv created a fake Account of Aish Aunty. No sane human will send a message with love ineterest at that early morning time.

It is a pity that ur Sweetheart dosn't know that JK is far away :P

Anyway it is a good marketing strategy. I believe u can ask for more dowry :D .

Yaalini Akka, ur brother is trying to tell something in a indirect way. U better speak to Amma regarding this

yaalini said...

He has got the green light from Amma but yet to settle his mind(?)

Luckly no one is yet caught(think so) ...

Vimalaharan said...

Yes Akka.. So this Aish's Photocopy girl may be his Dream girl. I never have seen him excited this much. He is also getting angry with us these days.

He even told me he doesn't get sleep or hunger these days. I can see the possible symtoms in him.

Be happy Akka.. u r going get a Sister-in-law like Aish aunty (Probably in same age as well.. u never can predict Saya )

sayanthan said...

Vimal thambi seems to writing stories here and yaalini akka and Co seems to be ardent readers....lol

Rosh said...

Aiyooo I missed out on all the stories... so this is why Sayanthan is NEVER in his seat!!

He is busy staring at his live copy of Aish!

Vimalaharan said...

Hi Saayaa,

Thank you for appreciating my stories. Anyway I am not good at "creative writing". I usually inspired from your true stories

Ishara said...

hey saiya...this is the first time im checking your blog....btw mate nice to aish here....:)..cool ah....